3 Ocak 2011 Pazartesi

ACER 6930 BIOS GÜNCELLEME

KESİNLİKLE CİHAZA ELEKTRİK KABLOSU VE PİL TAKILI OLMALIDIR!!!
OYUNLARDA KİLİTLENME VE DONMA YAPAN CİHAZLARIN BU SORUNUNU DÜZELTMEKTEDİR.
Bilgisayarınızda sağ altta gördüğünüz fazlalık programları (virüs programı vb.) kapatsanız iyi olur.

Aşağıdaki adresten "BIOS_ACER_3238" dosyasını indiriyoruz
BIOS 3238 BURADAN İNDİRİN
v3238 dosyasını indirdikten sonra masaüstünde boş bir klasörün içine kopyalıyoruz.
Dosyayı sağ tıklayıp "Buraya çıkar" seçeneğini seçiyoruz.
Çıkarılan dosyaların içinde "zk2_3238W" dosyasını çift tıklıyoruz.

Bilgisayar yeni biosu yükleyip kapanıp açılıncaya kadar hiçbir şey yapmadan bekliyoruz.

Hepsi bu kadar, kolay gelsin.

NOT: BİLGİLENDİRME AMAÇLI BU İŞLEM CİHAZINIZA ZARAR VERİRSE SORUMLULUK KABUL ETMİYORUM.

2 yorum:

  1. kardeş be araştırdım da bios güncelleme yanlış yapılırsa sıkıntı oluyormuş şimdi ben pek anlamayan biri olarak şöyle soruyorum

    martik bios info adlı programla bios versiyonuna baktım ve benim versiyon ve model bu

    Acer Makalu BIOS Version: v0.3236

    buda senin versiyon BIOS_ACER_3238

    benim laptop modelide 6930g wista

    özellikleride yazim işlemci intel core 2 duo 2.2 t6600 4 gb ddr 2 ram ati hd 4650 ekran kartı

    sence bu güncellemeyi yapmalıyım yaparsam sıkıntı yaşarmıyım model uygunmudur kusra bakma başını şişirdim pek bi bilgim yok bu konuda
    saolasın şimdiden

    YanıtlaSil
  2. ha ayrıca sıkıntı olmaz ise bu bios versiyonlarının benim laptopa en uygun ve en güncel olanlarını nerden bulabilirim

    YanıtlaSil